nurhayatervaras kas içine oldugu için hem bacaktan hemde koldan yapılır canım farklı saglık ocaklarında atıyorum 4 aylık aşısını farkı yapan hemsıre ler var aşıları kimısi koldan kimisi bacaktan yapıyor. Allaha şükür sıkıntı yaşamadık genellikle herkes bexsero ateş yaptı demişti buyuk ihtimalle o ateş yaptı kızımdada. Bu arada aynı anda yapılmaz demıs dr ama ben 2 dr a bıde eczacıya sordum yapılıyor dedıler hemsıre de dedı ekstradan aynı anda yapcam dıye. 13 aylık kızım 1 tane nimerix 2 ay ara ile de bexsero yapacak. Dr ların bu özel aşılar da farklı uygulama ayları ve metotları var