Kizlar dün bexero ilk dozumuz yapıldı. Gitmeden önce doktorun önerisi ile calpol verdik. Eve geldik uyudu uyandı. Bir bacak ağrısı ile çocuğum yere inmek istemedi. Kucagimizdan inmedi. Ağrı kesici verdik. Neyse o da ise yaradi. Gece bir anda ateşlendi aklım cikti. Hemen üstünü çıkardık devamlı ateşi kontrol ettik. Gece 2 ye kadar ateşlendi inledi durdu. Çok şükür ateşi normale döndü. Fakat bu çocuk dünden beri ne yemek yiyor ne uyumak istiyor. Normal mi bilemedim. Yasayan var mı böyle birsey.