Mom084 ipekeceaydin ya biDe 4 numara aldık o kapanan yerler kapanmadi sinir oldum 🙄 paketten sadece 4 5 tanesi düzgün çıktı maalesef
ipekeceaydin Mom084 başka bir migrostan almayı deneyin isterseniz kaç oldu alıyorum hiç böyle bir sıkıntı yaşamadık aksine açarken zorlanıyorum ben çok yapışıyor 😂
Aysenrklbs Kesinlikle canım miniesi öneririm.çok güzel biz ilk başta prima ile başlamıştık sonra geçtik bu beze .Gayet güzel ve fiayatı da uygun
Mom09 Fulyarcak bende 4 numara kullanıyorum sleepy ve diğer numaralara göre biraz pişik yaptı kızarıklık oldu gibi dün minies aldım ve gerçekten Harika bir bez.