Fulyarcak Arkadaşlar sleppy Bebek bezi kullanıyordum fakat 3 numarası alerji yaptı garip bi şekilde bebeğimde 😕 Bezini değiştiricem kullanıp memnun kaldığınız önerebileceğiz bez markaları var mı?
Yigitturk Fulyarcak prima premium care pahalı ama az sıklıkta değiştiriyorum özellikle gece kuru tutuyor
Dorukcumunannesi Fulyarcak dogdugndan beri prima premium care,evt pahali ama cok sukur sikintisz devame ediyoruz,popis onemli🤗
Mom084 ipekeceaydin minies bizde o kapanma yerleri bir süre sonra atıyor acaba siz öyle bir sorunla karsilastinz mi
ipekeceaydin Mom084 bilmem karşılaşmadım kaç numara kullanıyorsunuz? Bizim kız 8 kg 4 numara kullanıyoruz.
Sevde123 Goon çok memnun kalmıştım ama bulunduğum yerde çarşıya yada avm ye gitmezsem yakinimda yok prima aktif bebek alıyoruz oda güzel memnunum
Mnkturta Prima ile başladım 2 ay kullandım sonra bi tanıdığımızın tavsiyesiyle molfixe geçtim ama arada yine prima taktım, aniden değiştirmemek gerekiyormuş. Şuan molfix kullanıyorum gayet memnunum sadece bi numara büyük prima ya göre.
Fulyarcak Mnkturta kilosuna bakarak alıyorum ben aslında molfix kalıbı dar sanki digerlerine göre dimi
Mnkturta Fulyarcak Ne kadarlık bebeğin, kilosunu göre tabi ama küçük paket alıp denemeni tavsiye ederim pişik yaparsa başka beze geçersin. Bize iyi gelen size gelmeyebilir canım bebişe göre
Mom084 ipekeceaydin ya biDe 4 numara aldık o kapanan yerler kapanmadi sinir oldum 🙄 paketten sadece 4 5 tanesi düzgün çıktı maalesef