Nejlazafer onları dinleme ver bence çünkü kış günü yiyecek bulmak onlar için çok zor. Ben bahçeme eski ekmeklerimi doğrar hep koyarım yaz gelince mutlaka su koyarım bi köşesine kış ayında da özellikle kar yağınca eşim özel kuş yemi alır ve ağaca asar kuşlar yesin aç kalmasın diye. Ekmeği hep kızıma koydururum ki sevabını sen al derim ne güzel davranışlar ve ne büyük sevap bence bazı insanlara gerçekten Allah nasip etmiyor iyilik etmeyi ama siz o ları neolur dinlemeyin