Bende penceremin önünü doldururum yesinler diye , geçen sene alt kat komşum camdan bağırdı senin orda yiyip benim camımın önüne sıçıyolar yapma dedi, bende "o zaman sende pencerenin önüne yemek koy senin pencerende yiyip alt katındakinin camına şeeetsinler dedim, o günden beri daha birşey demedi bana 😁