Esme arkadaşlar hiç duydunuz mu bilmiyorum genelde kolik vb annelerden duydum ben ve internette araştırmıştım.Muskat az miktarda verildiğinde bebeği dinlendirip sakinleştirip uyutuyormuş ama zararlarıda var mesela süte karıştırıp yada hemen emzirme sonrası verilmemeli çocukta halüsülasyona sebep oluyormuş.Çok zor durumdaysanız suyun içine minicik bir çimdik atıp verebilirsiniz hem bebeği sakinleştiriyormuş hem miğdesine iyi geliyormuş.Ama herşey gibi fazlası zarar suya sadece minik serpip o suyu vermek yeterli umarım işinize yarar 👩🍼🍁