antropologanne a_dilo Merhaba. Hastane evimin karsisinda cok heyecanlandim su an 😂 Nasil gidiliyor randevuyu nerden alicaksiniz acaba ? Bende eger oyle birsey varsa yararlanmak isterim.
Esme antropologanne bende ordayım da hastane covid hastalara yoğunlaşmış siye duydum var mı öyle bişey
a_dilo antropologanne Büyük avantaj çünkü ben Avp.yakası Bahçelievler’den geleceğim yarın.182’den aldım randevuyu 14 gün önce😂baya yoğun hastahane bir kaç kere aramak zorunda kaldım randevuyu alabilmek için.Çocuk bölümüne aldım onlar uyku bölümüne yönlendiriyorlarmış.Doktorumun giden bütün hastaları çok memnun kalmış.
EgeveAlyaninannesi Esme benim kizim 14 aylik ve 4 milyon kez uyaniyor 😊 gecmedi bizim ki insallah sizinki gecer
antropologanne Esme Hic bilmiyorum ki. Ben uzun zamandir gitmiyorum oraya. Ben de komsumdan duymustum ama ne kadar dogru bilemiyorum
antropologanne a_dilo Yani oncelikle cocuk bolumune alacagiz, ordan yonlendirme yaparlarsa. Dogrumu ? Her durumda yonlendirme yaparlarmi acaba ? Birde benim bildigim sadece buyuklere yonelik uyku klinigi var acaba bu ondan ayri bebeklere özel baska bolummu ?
a_dilo antropologanne Evet bende 182’den sadece büyüklere yönelik bir uyku eğitmenliği bölümü var bilgisine ulaştım.Sonra hastahaneyi aradım doktorum buraya yönlendirdi 182 böyle diyor nasıl bir yol izlemeliyim diye onlarda dedi çocuk bölümüne alacaksınız onlar yönlendiriyor.
Deletedmom299 Esme benimki de katiyyen ağzını açmıyor biberona ya. Zaten yalancı meme yok almadi hiç. Bir arkadaş ıhlamur papatya anason kimyon rezene karışımı yapıp iciyormus 5 6 saat uyuyormuş bebek ben denedim 2 saat uyutuyor benimkini yani bize pek işlemedi galiba ya
antropologanne a_dilo Anladim. Rica etsem yarin gittikten sonra memnun kalip kalmadiginizida paylasirmisiniz. Eger olumlu bir deneyim olursa bende gitmek isterim🍀
Misskokulum Esme 13 aylık hala gece bin kere uyanıyor gece beslenmesini kesemedik bi turlu uyandığında 1-2 gün su ile kandirayim dedim asla içmedi ben de pek istikrarlı olmadım attım memeye benimki sırf memeye uyanıyor 😫