Prensesss_annesiii o borçtan kaçamazsın alırken geri ödeyeceğimizi taahhüt ederek aldık hepimiz ödemem diyemeyiz ödemedikce faiz biniyor daha sonra banka hesaplarına el konulup hiçbir işlem yapmana izin verilmiyor daha sonra haciz işlemleri en son hapis cezası şeklinde gidiyor KYK affı çıkmasını bekleyenlerde hayal görüyor bunu şimdi ki hükümet değil hiçbir hükümet yapmaz ancak faizi belki silinir çünkü imza atıyoruz alırken borç gibi birşey kaldıki çıktı diyelim af ödeyenler bu sefer ayaklancak oyuzden imkansız şuanda vergi affı var taksitlendirme çıktı vergi dairesine gidip yada İnternet üzerinden taksitlendirme yapabilirsin 2ayda 1 ödemeleri oluyor ..