Valla ödemeden kaçamıyorsun vergi dairesine düşünce takibe alıyorlar. Fazla fazla faiz ödemektense gelen borçları yapılandırıp taksit taksit ödeyin. Nir de millet kyk affı bekliyor ama yine de sadece faizler silinir geri kalanı her türlü ödettirirler. 16 küsür borcumu ödedim şuan çok rahatım.