Xxygtdd 1 aylıktan 3,5 aylık olana kadar hep yastıkla yatırdım (belki yanlıştı omurgası için ama kusup boğulacak diye korkuyordum doktorda sadece kafası değil belinide yastığa dahil edersem sorun olmayacağını söyledi ) (çok yüksek değildi bu arada yastığı) şimdi artık yastıksız yatmak istiyor 4 aylık oldu 15 gündür falan yastıksız yatıyor