Kızlar gece gece aklıma takıldı.. Bebeğim 9 ay 10 günlük doğduğundan bu yana hiç yastık kullanmadım doktorlar 2 yasına kadar yastıksız yatırın diyorlar şimdi kuzum yanımda uyuyor ama ne bileyim kolunun üstüne yatmış garibim boynu ağrımaz mı böyle ne zaman başlayayım sizce yastığa yada siz nasıl alıştırdınız. İlk günden bu yana yastık kullananlara değil sorum, sonradan yastığa nasıl alıştırdığınızla ilgili Allah korusun gece uykusunda boğulur mu diyorum korkup vazgeçiyorum ama böyle de sanki boynu tutulacak gibime geliyor.. Saat de geç oldu kafalar gitti tabi 😴😴😴