rky
rota aşısı 3 doz şeklinde olan 2. ayda başlıyor iki doz olanda 3.ve5. ayda yapılıyor ama iki ay aşılarını oldugunda benim kızımda öyle cok huysuz huzursuz ve sürekli inledi benim doktorum 5 saatte bir calpol ver ağrısı var dedi verdim rahatladı 3 gün sürdü
rky
ama tabi bizlerin yaşadıkları bunlar isterseniz götürün bir doktora sonuçta nadir de olsa yan etkileri var
Nily
Doktor bana verem aşısı ile rota arasında 1 ay süre olmalı demişti. Rotayı 3. Ayda yaptırdık bu yüzden
Belki hepsi bir arada olunca ağır gelmiştir bebeğinize.
Kadergls
Eğer rota aşısı yaptıracaksanız 8. Haftadan sonra yaptırabilirsiniz ve genelllikle 2. Ay alışanıyla beraber yapılır diyelim aşıdan bağımsızmı yapacaksınız o zaman aşıyı yaptırdıktan en az 4 hafta geçmesi gerekiyor yapmanız için. Huzursuzluğu büyük ihtimal 2. Ay aşılarından kaynaklı çok huzursuzluğu varsa 1 çay kaşığı calpol verin. Rota aşısı genelde ishal yapar ve en kötü yan etkisi bağırsak düğümlenmesi olur.
Seybito
Canım yazılanlara bakma bende okumuştum yok birinin yeğeni komaya girmiş rota aşısı yüzünden falan diye bende çok korkmuştum ama doktorumuz bu hayati bi aşı değil bu konfor aşısı demişti bizde iki aylık aşımızdan sonra rotayı uygulattık aynı gün doktorun söylediği benim uyguladığım aşı ağrı ateş huzursuzluk yapmaz yaparsa 2. Ay aşın yapar. Rota aşısının tek yan etkisi oda belki bir ay sonra kakasında noktasal kan görürsün o kadar demişti ☺️☺️ Ama çok şükür onuda görmedik biz 🤗
Angeldays
Rota aşısı nereden yapılıyor