Bugramurat17 fatma12_ canım bizimse hırıltımız var biraz nasıl anladınız doktor ne yaptı da böyle birşey çıktı acaba bilgilendirir misin lütfen
fatma12_ Bugramurat17 bizim ilk doğdugunda kuvede kaldı solunum yolundan dolayı denildi eve geldik 10 gün sonra hırıltısı arttı doktora götürdüm kac tane hemde hepside laringomalzi dedi cıgerleründen film cektiler temiz cıktı 18 aylık oldugu zaman tamamn biter dediler siznki o zmnada kalamz dedi hafif dedi ama cok ses cıkartıyo korkuyorum hamileyken camaşır suyu cok elledim o yuzde olabilrmi siz kullandınızmı camasır suyu falan
Kalbim_oglum Benim oglumda da var ayni düdük gibi ses hirilti kusma ekstra var 10 günlükken kondu tani bizede 4 ay 2 günlük bugun ve sadece hasta oldumu duduk sesi ötüyo zaman zaman gecip zaman zaman da tekrar başlıyor
Bugramurat17 fatma12_ hiç bir bilgim yok canım ama olabilirde çünkü hamileyken genelde önermiyorlar 😔 ben sadece bir iki kez kullanmıştım ama onda da ağzımı iyice kapatmıştım öyle yapmıştım