fatma12_ benim oğlumda var. 10 günlüktü tanı konulduğunda şu an 4 aylık. Korkulacak bir şey değil sakin olun. Kıkırdağın tam olarak sertleşmeyip yumuşak kalması kaynaklı ötme, hırlama tarzı sesler çıkıyor. Dikkat etmeniz gereken bir kaç husus var sadece. Burnunu sık sık açın ve reflüsü varsa yatış pozisyonuna dikkat edin. En geç 2 yaşında tamamen ortadan kalkan ve sık görülen bir durum laringomalezi.