Sidal ne güzel benim eşimin ailesi eleştiriyo hatta ablam çok çirkin zayıfladığımı söylüyoo 🤦♀️ Eşim zaten yanımda değil senelerdir.. izinden izn görüşürüz.. ama insanoğlu nankör işte biz zayıfız diye üzülüyoruz başkaları fazla kilom var diye üzülüyor yine de Allah başka dert vermesin 🌸