MS-01 çok geçmiş olsun benim kızımda öyle oldu birden ateşi 38,5 larda gördük işaç etkisi geçince çıkıyordu ateşi tahlil vermenizde fayda var diş ateşi maks 38 olabiliyormş ve devamlı süren bi ateş olmuyormş bizim kaka tahlilimzde amip çıktı zaten kızsa bebeğinz ilk akla gelen bu yada idrar yolu enfeksiyonu oluyor