Deletedmom51 Dygavs Hah işte benimde öyle oldu canım böyle kırmızı pembe gibiydi önce sonra kahverengi oldu yerleşme kanaması olabilir dediler önce ki postumda arkadaşlar test yaptım negatif. Bilmiyorum ya Pazartesi’ye kadar bekleyip kan vericem
Dygavs Deletedmom51 valla kimyasal gebelikten bile şüphelendim🙈😩 çokta korktum 10 aylık bebeyle. Hem przv hem geri çekilde beraber bizde. Ama insan şüpheye düşüyor. Nasıl hamile kalanları okuduk buralarda 🤔
Deletedmom51 Pnarferah Bende erken gebelik testi yaptırdım ya negatif benimde Pazartesi ilk işim kan vermek olacak. Peki son bir soru daha sorucam kusura bakmayın lütfen 🙏 Şuan kaç aylık hamilesiniz ve ilk bebeğiniz kaç aylık ?
Deletedmom51 Dygavs Hayır yaptırmadım ama bugün yine gebelik testi aldım sonuç negatif. Hala da adet olmadım. Yarın gidip kan vericem. Ama hamile olsaydım gebelik testinde çıkardı diye düşünüyorum. Bugün 5 gün oldu adetim gecikeli. 🙄