Deletedmom51 aynısı bu ay bende oldu kanama hiç durmadı ama adet değil damla damla peçeteye geliyordu. Test yaptım gecikmediği halde çok korktum negatif cıktı. Bel ağrımda çoktu kadın doğuma gittim herşey normal dedi bu hafta olursun dedi hastaneden geldim regl oldum. Ya bende anlamadm neden geldi bir kaç gün o pembe kanama 😒