Kuroneko pandeminin ilk günlerinde sadece 1 paket mama aldım saldırmadım düşündüğünüz gibi. dünyadaki tek duyarlı insan siz misiniz yoksa ? Bu kadar duyar kastığınıza göre. Annem her ay oğlumun bezini karşılıyor 3-4 ay sonrada bazı sebeplerden dolayı durumumuzun ne olacağını bilmediğim için çocuğum bezsiz kalmasın diye her ay verdiği parayla bez aldım( zaten bez için veriyo). Gerekli açıklamayı yaptım (hiç gerek yok aslında) Eğer izin verirseniz kalsın bende çocuğum için yoksa dağıtayım başkalarına sayın duyarlı insan