HonKiPonKiDoNiNo Nobetci eczaneler var bulundugunuz ilce icin bakin neresi diye arayin size ulastirirlar, olmadi gidip alirsiniz.. Rzlgln
Birkucakmutluluk Rzlgln üşenmedim saydım oğlumun 600 küsür bezi var şu anda hadi ben biraz abartmış olayım stok konusunda. Sizin yasağın ilk saati bezsiz kalmanız büyük başarı 🤭
Gaaak @VERA19 sizin başlık düzenlemelerinize sürekli denk geliyorum. “Bebeğimin bezi bitmiş nasıl getirebilirm ?” nasıl bir cümle allah aşkına🤦🏼♀️
VERA19 Gaaak Hızlı hızlı bakarken devrik cümleler olabiliyor canımız annemiz.Başlık gayet anlaşılabilir aslında.Annemiz sokağa çıkma yasağında bebeğine nasıl bez getirebilir onu sormuyor mu?🥰
Karpuzreceli VERA19 “bebeğimin bezi tükendi nasıl temin edebilirim? “ bence daha uygun ama tabiki siz bilirsiniz kolay gelsin
Defneninannesie Nöbetci eczaneyi arayın varsa istediğiniz bezve sonra 155 i arayıp durumu bildirin gidin alın diyeceklerdir muhtemelen durumu anlatırsınız polis çevirirsede.
HonKiPonKiDoNiNo Kadikoyde birsuru eczane vardir suan birinde yoksa birinde muhakkak vardir.. Buda size bir tecrube olsun muhakkak yedek bez bulundurun 🙂 Rzlgln
HonKiPonKiDoNiNo Ben misafirlige giderken yanima 1 paket bez aliyorum 🙈 Rzlgln Hatta suan kayinvalidemdeyim evim 10 dk yurume mesafesi, 3 cantayla geldim buraya 🙂 1 gun kalmak.icin