Zumraa12 Melekler bence küpeden değil canım etrafımda kim yapmışsa o an dışında acıttığını huysuzlaştırdığını duymadım büyük ihtimal yeri değişti diye bizimde öyle oluyor 😊
dunyam2020 Sarezgi sadece sordum oyle demek mı lazım kusura bakmayında direkt o sekılde yazma ızda hoş degıl
Bilcans Melekler hayırlı olsun. tercih meselesi. Benim kulağımı da 12 yaşındayken deldirmiştik ben istemiştim. Kızımın da deldirmeyi düşünmüyorum Kendisi isterse ileride yaptırırız
Melekler Bilcans aynen canım tercih illa olacak diye birşey de yok ben biraz süslü bakımlı olduğum için 3 tane de deligim olduğu için ileriki yaşında da kendisi 2 yi 3 ü deldirir 😊
Annesirintugceuzun Hayırlı olsun. Biz de 7 aylıkken deldirmiştik. ☺️ O anlık kısa süreli bir ağlaması olmuştu. Şu an nerdeyse 24 aylık olmak üzere ve hiç sorun yaşamadık . 🤷🏻♀️☺️
Melekler Annesirintugceuzun aynen bizim de geçti agrısı ya ilk gün ağladı da şuan iyi ne zaman altın küpesini takım cumartesi delindi
Nisa17 Melekler nerde yaptırdınız gayet iyiymiş ben İzmirde eczanede yaptırmak istedim 30 TL istediler ve küpe de dahil değil
Melekler Nisa17 ben büyük kızımı 4 sene önce kuyumcu da deldirdim. Şimdi kuyumcular delmiyormuş 3 yete sordum gümüşçüde deldirdim küpe de dahil çok şükür iyi oldu bile
mom20 Melekler mantıklı söyllüyorsunuz güzel söylüyorsunuz da farz mı ki kulak deldirmek ..cok mu elzem bir ihtiyaç.. cok tatlı oluyorlar yakışıyor orası ayrı
Annesirintugceuzun Melekler 1 hafta sonra değiştirebilirsiniz demişti bize doktor sanırım hatırlamıyorum. 🙂