Ayyss Handeeeeee30 kac aylik cnm bebisin? ne zaman baslicaksin ise? Benimki 5 aylik olacak bi iki gune, 8-9 aylikken ise baslicam, napicaz yaaa? Uyku egitimi dusunuyo musun
Handeeeeee30 Ayyss 5 ay 6 günlük canım,ocakta başlayacağım kısmetse işe,geçen hafta başladım eğitime ama bakalım yavaş yavaş ilerleyeceğiz ,fayda görürsem sana da yazarım
Ayyss Handeeeeee30 kendi kendine mi basladin? Egitmen esliginde mi cnm? Cok sevinirim yaa, Allah kolaylik versin. Agliyor mu cok?
Sioda Ayyss “mahallenin en mutlu bebeğinin uyku kitabı” diye bir kitap okuyorum tavsiye ederim.Yazar birçok şeyden bahsediyor tek bir hamlede olmuyor komplike bir durum.Uyku kalitesi konusunda olsun,stresle başa çıkma konusu olsun sanki sihirli değnek değdi bebişimize.
Ayyss Sioda çok doğru söylüyosun, uykuyu çözmek değil olay komplike , kafa rahatlığı, bebeğe stresli yaklaşmama vs vs vs beyne format atmak lazım 😬😬 ben bi araştırayım kitabı cnmm