Ftmnrhazal 7 ya 8 günlüğüz bizde 3aylık olduğumuzdan beri ara ara oluyoruz egzama. Vücudu çok kuru olduğu için dedi doktorumuz. Beyaz tenli ve kuru bir cildi var maalesef bana çekmiş. Egzama nedeni besin alerjisi değilse yine bir nebze daha kolay işiniz. Bizde kortizonlu momecon kullanıyoruz 2 3 gün egzamamız coştuğunda. Onun dışında nemlendirici mustela kullanıyoruz. Her banyoda şampuan kullanmıyoruz. Sadece su ile yıkıyoruz. 2 3 banyoda bir şampuan kullanıyoruz. Onun dışında kurularken tampon şeklinde kurutmalısınız, normal silme yaparsanız daha da tahriş oluyor. Islak kalmamalı. Ve yoğun nemlendirici kullanmalısınız. Deterjan granül kullanmanızda ve her kıyafetini ütülemenizde fayda var.