Oznr11 anladım benm bebegim gündüzler pek uyumuyor aslında gece uyuyor genelde hergün kakasını yapıyor bizim 1 saatte bi yiyor ama norml 2-3 aydan sonra uykular azalıyor bebeklerde birde sarılık olur 2-3 saat cok geç vede uykusu en fazla 2 saat olmalı