Woody Gamze1401 normal için bence. Ancak içiniz rahat etmeyecekse kafeinsiz alın. Tadı aynı zaten bence
1annecik Gamze1401 ben hemşireyim bir yanım çalışmak için gün sayarken diğer yanım Allahım minnoşumu görmeden o saatler nasıl geçer diyor 😅😅 siz peki ☺️
1annecik Gamze1401 kolaylıklar diliyorum benim eşimde 112de hepinize hatta hepimize Rabbim güç kuvvet versin☺️