Gamze1401 Happygirl8 ahja çok iyi yapmışsın canım afiyetler olsun😂😂 ahh kahveli arkadaşlarla sohbetler en çok onlar özlendii
Happygirl8 Gamze1401 sağol canım, 🌹🥰aynen çok özlendi 🤦♀️🙆♀️🥰 ama arkadaşlarım evime de geldiklerinde karton bardakta yapçam kehveyi 💆♀️😃
1annecik Gamze1401 ben hemşireyim bir yanım çalışmak için gün sayarken diğer yanım Allahım minnoşumu görmeden o saatler nasıl geçer diyor 😅😅 siz peki ☺️
Begonvillll Gamze1401 doğduğundam beri içiyorum her gün. Sadece anne sütü alıyor. Bi sıkıntı yaşamadık canım
Minikbirkalp Doğum yaptığımdan beri nerdeyse hergun içtim diyebilirim benim oğlum ztn gazlı bir bebek icmedigim günlerde hep aynı huysuzluğu devam ediyordu sanmıyorum gaz yaptığını bir fincan içebilirsin
ahdkh8689 Gamze1401 ben yeni doğum yaptığımda2 sürekli kavak yerdim kabızlık olmasın diye gaz sorunu hiç yaşamdım bilmiyordum kabağın gaz yaptigini
Suhedaaa Gamze1401 bizim kız doğdu doğalı hep kasar hep sıkar kendini ve yediklerimin hangileri dokunuyor onu bile anlamıyorum 😄😄 ama dikkat ediyorum yine de
Woody Gamze1401 ben 2 fincan içiyorum. Dogumdan sonra içtiö hep. İlk etapta kafeinsiz tüketiyordum ama
Woody Gamze1401 normal için bence. Ancak içiniz rahat etmeyecekse kafeinsiz alın. Tadı aynı zaten bence