hulyadurmus Geçirdiğiniz süreci o kadar ağır yaşadım ki hastanelerde dolaşırdık bebeğim mosmor olurdu gazdan, ıkınmaktan 😞 sabırlı ve sakin olmanız lazım her şeyin geçeceğini düşünün geçici bir süreç 3.ayı dolsun rahatlarsınız inşallah. Bol bol masaj, bana doktorum 1 çy zeytinyağı ver demişti bi sorun isterseniz doktorunuza bize iyi geldi ve zeytinyağla masaj, ayaklarına sıcak su torbası karnına sıcak havlu ısısını siz ayarlarsınız ve gün içinde yüzüstü yatırığ poposuna hafif vurabilirsiniz