hulyadurmus Deletedmom395 Bende canım kimyon rezene anason karışımı yapıyorum günde üç bardak tüketiyorum
Annesirintugceuzun hulyadurmus Başka emzik deneseniz? Philips avent yenidoğan emziğini tutmuştu kızım. 4. Ayında kendisi bıraktı. 👌
Deletedmom395 hulyadurmus Titreşim çok ile yarıyor hatta büyük abdestini bile çoğu zaman onun sayesinde yapıyordu
edaozdxxr hulyadurmus biz de kolik bebegiz chicconun kauçuk emziğini aldık tuttu ve biogaiga kullanıyorum. Düzene girmeye başladık. 2 ay 3 günlüğüz
Dryaela hulyadurmus ben hic gaz damlasi kullanmadim kimyon kaynat ic bebeginede icir sürekli tıpışla çok da damla verme ayaklarını karnına doğru bastır çok rahat gaz çıkartırdı kızım o harekette karnına masaj yap sıcak tut havada soğuk sancılanır