Kuroneko Çok çok tebrik ediyorum 👏🏻💕 Fakat şöyle bir şey var, 6. aydan başlanılırsa ancak blw oluyor. 8. aydan itibaren zaten olması gereken kendisi yemesidir. Klasikte bile yani. Ama annelerin korkulu rüyası boğulma tehlikesi olduğu için aslında yaşına kadar püre ve kaşıklar ile gidiliyor. Kızım 6. ayından beri blw. 9 aylık, tek başına yiyor, evet çok kirleniyor ama memnunum. Mesela bugün sofrada herkes şok oldu, tavuk etini kendisi yiyor diye 🤷🏻♀️ Demem o ki gerçekten bebeklerimize güvenmemiz gerekiyor. Boğulma tehlikesi pürede daha da fazla, öğürme refleksi ay geçtikçe arkalara gidiyor. En azından erken aylarda çıkarmayı, öğürmeyi öğrenirse ileride boğulabileceği şeyleri çıkarması kolaylaşıyor 💕