edaozdxxr Rumeysa34 balık yağı için 1 yaştan sonra başlayın demişti. İştahsızlık için de arkadaşım kullanıyordu çocuğunda annem de bizlerde kullanmış Polivit oylelikle kullanmaya başladım.