Semmapezik isyan etmeyin hiç sizinde sınavınız böyleymiş . O melekleri rabbim veriyor emanet olarak ,rabbim de alıyor vardır bir bildiği . Belki de böylesi sizin ve meleğiniz için daha iyi olacak . Bilemeyiz rabbim sizi üzmemek için alıyordur onu . Tabi haddime değil bu konuda konuşmak ama şahsi görüşüm kucağıma almayı göze alamazdım çünkü kucağınıza alıp kokusunu içinize çektikten sonra yani söylemeye dilim bile varmıyor çooookkk zorrr kopması 😔 ☹️