Semmapezik arasında 1 sene varsa sezaryen yaparlar canım Allah sabır versin.. tavsiyem aslında 7 aylık olmuşken beklemen yönünde, ben normalde beklemek taraftarı değilim böyle olaylarda akıl verenlerede çok sinirleniyorum ama 7 aylık falan olsam sanırım beklerdim bi kaç ay daha sonucu öyle görürdüm canım yine de için rahat nasıl edecekse onu yap 🙏🏻