Benim oğlumda yeni doğdu enfeksiyon değerleri yüksek çıkmış ilk muayenede anneden bulaşmış dediler 5 gündür kuvezde yoğun bakımda kalıyor. Yarın tekrar tahlil sonucuna bakılacak inşallah düşerse çıkarız.enfeksiyon ne kadar sürede geçiyor bilgisi olan varmi