minikoalam1 öncelikle geçmiş olsun benim oğlum 40 ı çıkmadan ilk muayenemizde sarılığı çoktu idrar enfeksiyonu cıktı onun tedikleyrceğini de söyledi doktorumuz ve 1 hafta normal özel odada kaldık hergün antibiyotik verildi bu süreçte kilo kaybıda yaşadık tabi tahlil yapıldı temiz çıktı derken taburcu olacağımız gün ateşi çıktı bu sefer kanına baktılar kanına geçmiş 1 haftada yoğun bakımda kaldı öyle oğlumun yarı kırkı hastanede geçti ilk doğduğunda pek birşey anlamadım. İnşallah bir an önce atlatır zor oluyor gercekten ben çok üzülmüştüm delik deşik yapmışlardı çocugumu😔