Başta emzik bebeğin damak yapısını bozuyormuş diye emzik vermedim ama bebeklerin içgüdüsel olarak kendini güvende hissetmek için bile emme gereksimi oluyormuş anne karnında daha emmeyi öğreniyorlarmış ve emzik vermeyince parmağını emmeye başladı ve 3 aylık oldu elini ağzından alamaz olduk. 3 farklı emzikten sonra en son Philips avent emziği tuttu. Şekerli suya batırmak yerine 3 aylık da olunca ben ilk gün küçücük pekmeze batırmıştım