ilkgozagrimm ikizerkekannesi ay ne güzel Allah bagışlasın 💕yerim onları ben evet bu zamanlarda günleri günlerini tutmuyor bizim aşılarımız gelmedi hala🤷♀️
Esincagan ilkgozagrimm benimki 27ekim doğumlu 10. Dişi geliyor. Enerjisi tavan. Sürekli birşeyler anlatmaya çalışıyor. Bizde 1 aşısı kaldı asm de yokmuş
esmaynyl ilkgozagrimm sağlık ocagı aradı ellerinde sınırlı sayıda aşı var burada olacaksınız ayırayım dediler biz kendi doktorumuz var sürekli gittiğimiz onda olduk ücretsiz bi aşı zaten isterseniz sizde öyle yaptırabilirsiniz
[silindi] ilkgozagrimm 1 Ekim doğumlu 2 aydır yürüyor top oynuor 9 dışi var aşırı yaramaz heryeri karıştırıyor fırını çalıştırıp kaçıyor babyshark şarkısına bayılıp dans ediyor 😄