Benim baş ağrısıyla başldı sonra eklem ağrısıyla devam etti bugün 9. Gün. Baş ağrım nerdeyse geçmedi çok fena. İlaç kullanmadığım için bebeğimi emzirebiliyorum. İlk belirti eklem ağrısı olmuyor genelde ama test çok basit riske atmayıp test yaptırmanızı öneririm. Çok şükür bebeğime geçmedi benim.