T-1234 ben 3 saatte 1 sağıyorum emzirir gibi, benim de 180 200 civarı cikiyo. 120 cc iciriyorum ben kızıma 3 saatte bir ortalama olarak. Ekstra bişey yapmıyorum ben ilk zamanlar yapardım, onların üstümde stres yarattığını fark ettim. Kızım emmiyo ama sütüm stok yapacak kadar geliyo şimdilik çok şükür, 3bucuk aylik inşallah 6 ayı dolana kadar gelebilir. Bir arkadaşım süt için inek gibi beslenmek lazım diyodu, yeşillik ve su😁