Ben ilk zamanlar şişe şie dolduruyoedum sonra birden kesildim.EcZaneden beslak alsım süt arttırıcı damla cok şükür eski haline döndü ama bu akşam yine birden sütüm azaldı :( ama bu süreçte cok şeyler yaşadım herhalde strese dayayıl oldu umarım eskiye dönerim ve buarada arada emziriyorum da memeden doymuuyor pek