MilaMerve Eliztosum_ benimkide yapiskandi dusme diye birsey yok canim onda kendi kendine o yapiskan kaybolcak sadece elleme kasima hic bisi olmaz icin rahat olsun.banyo yaparkende lif surme yeter soyulma riski var acilmasin dikislerin
MilaMerve Miss06 her dr farkli yapiyo demekki canim bana hic dikis fln atilmadi direk yapiskan vardi dokunmamami soledi sadece kwmdiliginden gitti