Eliztosum_ Kızlar spinal sezeryan oldum yapıştırma dikis yapildi sonuna ve başına 1er tane dikis atıldı 15 gun oldu dogum yapali ama düşmedi hala. Dusmezse ben alirim dedi doktor ama bi gün falan söylemedi hani bi zamani vardir diye düşündüm bende dusmesini bekledim. Sizinkiler ne zaman düştü veya ne zaman aldirdiniz
Deletedmom42 Eliztosum_ hiç bilmiyorum postunuz yukarıda kalsın diye yazıyorum, ilk defa duydum, bende sezeryan oldum ama düşecek bir dikişim yoktu yapıştırma olduğu için...
Miss06 Eliztosum_ dikişlerim görünmüyordu sadece 2 ucunda düğümlü ip vardı. Doğumdan 10 gün sonra dikiş aldırmaya gittim Hiç hissetmedim bile.
Gudigudi Eliztosum_ onun icin doktora gitmelisiniz kendi dusmez cunku. Doktor en bastaki dugumu kesip ipi cekiyor 10 saniyede bitiyor. Hic aci hissedilmiyor.
balcicegin_annesi Eliztosum_ benimde saf bas ve sol başta vardı Doğumdan 7 gün sonra gittim açtı doktor hissetmedim bile 🤷♀️ Normal kontrol e gidince bende farkettim başta ve sonda dikiş olduğunu orta diğer kısım zaten yapıştırmaydı
Eveg Ayın 14 ünde bende sezeryan oldum cnm . Benimde yapıştırma yapıldı dikişim başında ve sonundaki dikiş alınmıyo kendisi düşüyo . İlk sezeryanımdada öyle olmuştu . Normal iplik dikişi değil zaten misina gibi bişeydi işkinden hatırlıyorum . Bu arada senin dikiş yerine dokununca sert hissediyormusun ?
MilaMerve Miss06 her dr farkli yapiyo demekki canim bana hic dikis fln atilmadi direk yapiskan vardi dokunmamami soledi sadece kwmdiliginden gitti
Eveg Miss06 ilkinde göbek 3 4 ayda düzelmişti bunda sanki hiç düzelmiycek gibi geliyor . Sizinki ne durumda
Sevdaliasaf Eliztosum_ bende spinal Doğum yaptım başında sadece düğüm gibi siyah bir ip vardı ama kendiliğinden yok oldu bence sorun olacağını sanmıyorum yinede için rahat etsin bir doktoruna danış
Gfrn Eliztosum_ canım tam zamanını hatırlamıyorum ama kendisi düştü baktım düşmüş yani ne zaman hatırlamıyorum
Eliztosum_ [bilinmeyen] 40 dakika once buraya katılıp insanlarla uğraşmak ne ya pardon ? Iyi ki profiline girip ne olduğunu anladim da bosuna laf yetistirmiycem sana
[silindi] Eliztosum_ 2. hafta bitiminde bir çıkıntı fark ettim ben de yara kabuğu gibi elime gelmişti.