Nadireyamac NurNaz Valla hep dua ederdim uyusun da bende dinleneyim kaç saattir uyuyor emzirdiğim halde uyanmadı altını açtım yine uyanmadı şimdi başında bekliyorum 😊
Alyamom1 Nadireyamac kesinlikle ☺️ Ne olacak bu halimiz 🤷🏻♀️ Herşeye korkar olmuşum bu kadar panik bi insan değildim çok korkuyorum bişi olacak diye bi de bizim uzayan sarılığımız var doğduktan on gün sonra falan da grip oldu o nedenle herşeyden nem kapar oldum
Nadireyamac Alyamom1 Valla sorma ya 2 aydır bekliyorum uyusun da rahat rahat yatayım şimdi uyuyor derin uykuda ben yatamıyorum Allah yavrularımıza şifa versin
Filiztuana Nadireyamac doktorum 4 damla dedi bende çok az diye 5-6 damla veriyorum merak ettim siz ne kadar veriyorsunuz diye teşekkür ederim iyi geceler
Alyamom1 Nadireyamac Aminn inşallahh🙏🏻🙏🏻 Benim Doğumdan sonra baş dönmesi başlamıştı gittim kan tahlili verdim normalde kansızlık var çünkü bende gayet iyi çıktı sonuçlar sanırım daha bir düzen oturtamadım zar zor yetişiyorum herşeye yorgunluktan başım dönüyor sanırım🤷🏻♀️
Busrayil Bende kizima veriyorum dogdugundan itibaren gunluk 2 damla veriyorum ama baktim geceleri huysuzlaniyo 2 damla daha veriyorum karnina da bacaklarindan tutup baski yapiyorum kizim smdi 2 aylik hala da kullanıyorum
BuseveMinigi Nadireyamac bende kullandım. Oğlumun alerjisi vardı bundan dolayı karın ağrısı ve gaz sancısı çok çekiyordu tek rahatlatan ilaç bu oldu. Biogaia felan hiç etki etmedi. Şu an 14 aylık tuvalete çıkamadığı zamanlar günde 1 kere 5 damla veriyorum hemen çıkıyor.
Nadireyamac BuseveMinigi Bende aldım birsürü ilaç hiçbiri yaramadı işe valla bu yaradı gibi gözüküyor
Zynp26- Nadireyamac ben sürekli kullanıyorum uyumadan önce gazı çıkmış tır galiba siz kaç damla veriyorsunuz bebeğimiz kaç aylık
Deryadeniz56 Nadireyamac bAna bı komşum o damlayı çok tavsiye etti şimdi çocukları kocaman onu kullanmış ama ben ucuz diye almak istemedim nolur nolmaz diye onun dışında herşeyi denedim bı nurse nin azıcık olmuştu faydası çok az ama
Suzionur caglaanalan ben de sabah veriyordum en iyisi sizin gibi yapıyım . Metsilde kullanmaya başladım bugün