Eyllull çok haklı. Bebeğim hem gazlı hem kolikti. Piyasadaki damlaların neredeyse hepsini kullandım. 250 TL ye aldığımda oldu, 20 TL’ye aldığımda hiç biri işe yaramadı, sadece biraz hafifletti.
gaz durumunu kabullenip, bebeğinizin çektiği sancıyı hatırlamayacağını sürekli kendinize tekrarlarsanız daha kolay geçiyor süreç. Bebeklerin büyük kısmında 3 aydan sonra hafifler 4 aydan sonra bitermiş. Biz ufak bir yüzdeden oluşan uzun süren kolik durumu yaşadık. Şükür yaşını bekleyenler bile var, 7 ay yine iyi bir süre😁