Eyllull sütümden geçsin diyip boşuna kimyon çayı içmeyin. 1,5-2 litre içerseniz ancak sütten geçip bebeğe etki eder. Ancak kimyonun şeker düşürme etkisi de var. Ben yeterki yarasın diye içtim, şekerim düştü, beni perişan etti. 7 ay gaz sancısı çektik. İnşallah sizin ki bizim kadar uzun sürmez. Ayaklarımı her yanımı sıcak tuttum işe yaramadı, soguk asla tüketmedim bana mısın demedi. Bu sürede patates, hurma ve hosafla beslendim (alerji nedeniyle katı diyet yaptım) gazı oldu, süt ürünleri hariç herşeyi yedim içtim yine gazı oldu. Gazlı bebek gazlıdır. Siz ne yaparsanız yapın illa gazı olur. Gaz masajı, kiraz çekirdeği torbası, Gaz giderici ve probiyotik damlalarla hafifletmeye çalışabilirsiniz sadece.