Efe_kader Yerfistigininannesi 🤣🤣🤣sorun DGl ya korono bizleri çok etkiledi inşşallh bundan kurtulur dünyamız ❤️
Haticelif Mamaqueen canım benim kızım 17 aylık, 15ay emdi ama o dönem ben hiç bi işlem yaptrmadım saçıma geçer diyen de var geçmez diyende,riske atmak istemedim, henüz yapmadım ama linkteki yorumlara bi bak çok ii diyolar
Edaa Efe_kader Ben kuaförde yaptırıyorum 3 ayda bir.Benim saçıma çok iyi geliyor yumuşak oluyor,saç kremi kullanmıyorum
Haticelif Edaa sen kasmazsın ama ben kasarım canım bu senin görüşün benimki de yukarda belirttiğim gibi.
Edaa Zeynepink indirimler oluyor zaman zaman ben onları takip ediyorum 150 tlye yaptırdım geçen.Genelde fazladan para alıyorlar ama dediğiniz gibi maalesef
Edaa Zeynepink evet ben faydasını görüyorum.3-4 ayda bir yaptırıyorum artık düzenli.Yumuşatıyor saçımı parlıyor baya