CemreKerem35 etkisi geçer tabi zamanla. Dipten gelenler kıvırcık geliyor. Brezilya fönüne bakın isterseniz. Onda da keratin kullanılıyor zaten. Birkaç ay düz gezersiniz 😀
Onun dışında yumuşaması için zeytinyagu, badem yagı vs sürüp bekleyebilirsiniz. Arkasına yıkarken su değdirmeden önce şampuan dökün ama.. Bir de bahsettiğim ürünlere bakın istersenşz üst mesajlarda