Valla biz de 2 diş var emekliyoruz ve tutunarak kalkıyoruz .Koltuğa tutuna tutuna geziyor emeklerken popoyu yukarı kaldırıyor bir de ben mutfakta yemek hazırlarken barakalarımdan tutunarak kalkıyor.Yürümek istiyor hep .Alkış,gel gel ,bay bay ,çirkin ol ,sürekli bunları yapıyoruz 🤣 en çok alkış herşeye alkış yapıyoruz .🤣 Yemek konusunda bazen çok güzel yiyor ben bile şaşırıyorum bazen de bir yudum su bile içmiyor .Uykularımız çok güzeldi ama şu 4 gündür gece kalkıyor 2 saat ayakta kalıyor sonra uyuyor.Anlayacağınız bir dakika yerinde durmuyor 🥰