nur-nr_123 Nefest gece uykusu var en azından şükür oğlum uyumuştu 23.30 da uyandı hala uyutmaya uğraşıyorum 😂
Aysheecann Bizde iştah sıfır sabh kahvaltısı işkence sadece yarım salatalık 🙄🙄emekliyor yoruluyor aglıyor ama yemk konusunu nasıl yapıyorsnz kızlar banada fikir verin hersyi geri tükürüyor kaşık reddi olustu agzını acmıyır eline yemesi için bise versemde anında mama sandalyesinden atıyo
Aysheecann Bi ara 8. 9 arası uyurdu bizimkide o sadece ufak bi fragmanmıs bi daha o sahneyi hiç göremedim
Cemre20 Bizde 9ay 2 günlüğüz çok güzel uyurdu geceleri son iki haftadır defalarca kalkiyo deli gibi agliyo niye bu ayda böyle acaba hepimizde varmış bak aynı sorun. Emekliyoruz ayaktayiz hep hiç oturmak istemiyoruz günde en az 5 kere yere yapisiyoruz peşinde gezmekten yorgun dusuyorum😀alttan iki disimiz var üst damakta da baya Bi dış yerleri belirmis geliyorlar galiba
KYigitf Cemre20 benim oglumla ayni gun dogmuslar 20 subat😊 ayni belirtiler mevcut tek eksik biz emeklemiyoruz daha diğerleri birebir😊🤦♀️
nur-nr_123 Nefest bizim ki 8./8.30 gibi uyuyor ama sık uyanıyor bide 2 haftadır gece belli bi saatte kalkıp uykuya dalamıyor uyku var ama hadi diyicem destekli uyusa anlıycam desteksizde uyuyor çözemedim bir derdi var kesin
SZA nur-nr_123 geceleri çok ağlamaya başladı ek gıda reddediyor şarkı soyleye söyleye 😁 birnksc kaşık işte bana aşırı düşkün oldu tuvalete bile gidemiyorum beni görmeyince çok ağlıyor 9 ay ataklarımiz🤭🤭
Gamzesylu-06 nur-nr_123 uykusuz her gece 😂 geceleri milyonkez kalkıyoruz çok güzel uyurdu halbuki neden böyle anlamadım daha diş yok acaba ondan mı diyorum bilmiyorum ek gıda da kahvaltı yapıyor öğlen çorba içiyor akşamda kendimize ne yaparsam ondan veriyorum ama asla yemiyor yemekten yana sıkıntımız var beğenmiyor bişey tükürüyor ögürüyor 🤷🏻♀️ Emeklemeye başladı bi kaç gündür tutunup kalkıyor peşimden asla ayrılmıyor akşama kadar ben yoruluyorum ama cadı kızımın enerjisi asla bitmiyor 🙈
nur-nr_123 Gamzesylu-06 maşallah kuzuma canm ❣️ Bizde aynıyız güzel uyutfu 8. Ay atağından beri aynıyız düzelmeyecek sanırım korkuyorum valla
nur-nr_123 Bgmbgmbgm valla bnde anlamadım arka arkaya geldi hepsi doktorumuz olabilir her bebek gelişimi farklı dedi bi yönden seviniyorum hızlı çıkmasına ne kadar çok olursa o kadar rahat ederim 😂😂
Gamzesylu-06 nur-nr_123 bizde aynıyız sanırım bu atak asla bitmiyor öbürleri 1 en fazla 2 hafta zorlardı sonra normale dönerdik bu atak bitmiyor cidden 😂 neyse kuzucukların canları sağolsun bizlerde alışıyoruz artık herşeye
Senyorita nur-nr_123 Uyku yok, ek gıda yok, hep mız mız, sürekli hareket halinde ayağa kalkıyor, sıralıyor, odadan çıktığım an ağlıyor… Aklımı kaçıracağım artık.
nur-nr_123 Senyorita sakin ol canm geçicek bnde öyleyim oturup ağlıyorum bazen eşim çok şükür evde olduğu gün yardım ediyor o olmasa kriz geçiririm bi gün olsa kafa dinliyorum ama hep bak 9 ay baktın şimdi mi bakamayacaksın diyorum az kaldı diyorum böyle motive ediyorum napim 😂
nur-nr_123 Gamzesylu-06 aynn sorma uyumuyorum resmen o uyuyor uyanıyorum uyanmamış diyip yatıyorum 😂😂