Belinayss Kuzum 21 22 derece yattığı oda 1.7 tog giydiriyorum arada kontrol ediyorum terliyor mu falan diye bugün de deneyeceğim bakalım. Içine uzun kollu zıbın giydirdim sadece .🌸
Nurtalib zeynepelam ben aldim canm ev normal sicsklikta geceleri soguk oluyor ama baya kalin ya icinde rahat edemedi bebislerim bosa aldim yani biraz daha ince alip icine bi sey giydirebilirsin